11/10/2014 Forestoise JS - Vk Mireille Wemmel : 3 - 2

Beste Allen,

Eerst en vooral voor onze vriend Carlo: 3-2 verloren

Hoe hard kan voetbal toch zijn…

Voor een keer dat we allemaal samen een goede wedstrijd spelen. Voor een keer dat we voor iedere bal vechten en geen grote fouten maken. Op dat moment is verliezen heel bitter. Maar ’t positieve is wel dat we stilletjesaan op elkaar ingespeeld raken en dat het balletje begint te rollen, hetgeen leuk is om te zien. We missen nog steeds onze Mich in de spits maar zelfs zonder hem hebben een zeer degelijke en verdienstelijke wedstrijd gespeeld. ’t Zijn alleen de kleine en vermijdbare balverliezen die ons zaterdag den das hebben omgedaan.

De tegenploeg was echter in de eerste helft duidelijk technisch de sterkere ploeg. De enkele foutjes werden dadelijk afgestraft en zo stond het aan de helft al 1-0. Begin tweede helft waren wij de betere ploeg en toch kregen we (alweer) het deksel op de neus na balverlies: 2-0. Dankzij een mooie vrije trap van Phille komen we op een kwartier van het einde dan toch terug op 2-1. We krijgen kansen maar maken ze niet af en dan gebeurt het vermijdelijke opnieuw: balverlies bij ons op het middenveld en in drie passen staat de 3-1 op het bord. Heel spijtig wetende dat wij 2 minuten later op alweer een vrije schop van Phille onze 2e goal scoren. ’t Had dus zeker gelijke stand kunnen zijn en we zijn hier dus opnieuw een dik punt onterecht verloren, maar bon, da’s voetbal.

Veel meer zal ik er niet over vertellen, mijn inspiratie zal immers veel groter zijn als we opnieuw nen 3 punter binnenhalen!

Volgende zaterdag afspraak thuis om 14.30u voor een match tegen een topploeg ITT.

Afspraak om 13.45u ter plaatse. Graag van allen een duidelijke ja of neen om misverstanden zoals dit weekend te vermijden. Sorry Corneel dat je niet op de feuille stond maar ik had niet begrepen dat je er uiteindelijk toch nog zou zijn. Ik lees mijn mails en sms’en tot zaterdag 13.30u, daarna sta ik op het veld en ben ik niet meer bereikbaar. Negociaties met het thuisfront moeten in principe afgerond raken voor zaterdagmiddag.

Groetjes,

Lyrische Lorre

Geen opmerkingen: