03/10/2015 Vk Mireille Wemmel - Forestois : 3 - 0



Zo weerklonk het gevoel na de wedstrijd waarbij we droog wonnen van Forestois met 3-0.

Wist al dat we konden ‘wringen’ maar ben toch blij dat we dit nog niet verleerd hadden.

Maar ’t zat er aan te komen hoor, ik voelde het! Hier voor wat mij betreft de redenen van ons succes:

1.       Ik speelde niet mee. ’t Ja, moet nog wat wennen aan een lager gewicht…
2.       ’t Was pachtig voetbalweer!
3.       Positieve selectieproblemen zijn GEEN problemen maar wel een OPPORTUNITEIT (bij deze dus ook bedankt aan allen om massaal positief geantwoord te hebben op de oproepmail van Phille). Zelfs al hadden we 4 reserven, op het einde van de match waren we toch wreed content omdat sommigen toch wat last hadden van de warmte (neen, eigenlijk was ‘t meer een mix van overgewicht en/of gebrek aan conditie…).
4.       We waren met zoveel dat we zelfs nen hele goeie speler konden afstaan om arbiter te spelen (mercie Maurits!)
5.       Daardoor hadden we ook nen hele goeden délégué (Bon ok, ge moet er een bekke afstand van pakken wilt ge niet doof worden maar allee: WE LOVE YOU DREE!!)
6.       Daardoor hadden we ook genoeg spelers over om tot op het einde van de wedstrijd die mannen in de tang te houden.
7.       GRUUT LAWEIT Bernard was er ook bij! En ook hier kwam dat getetter van hem voor één keer goed van pas om de ploeg te organiseren. Dat we vanachter een gruut laweit van doen hebben die graag tettert is bij deze bewezen!!
8.       Phille speelde de pannen van dak en dit zonder te kreften! Waarom? Hewel, omdat zij madam was komen supporteren tiens. Nu da’k eraan peins, zal ’t ne keer aan Valérie vragen dat ze komt supporteren maar de laatste keer dat ze gekomen is kan ik me niet meer herinneren (zeker al 26 jaar geleden!!), tenzij om mij onder mijn voeten te geven omdat ik te lang in ’t hoekske zit. Dikke match Phille, bekroond met een applausvervanging!
9.       Bellon had iets gegeten, ‘k weet niet wat het is maar volgens mij was ‘t ‘kut mè peren’. Potverdoemme zeg, wat een energie!+ nen hattrick ! Drie mooie goals Michael, proficiat!!
10.   Heb het van de 2 kanten van het veld bekeken en ’t zag er bij momenten echt goed uit, het voetbalspel. Vechten voor iedere bal, passen die toekwamen, mooie acties, mooi om te zien. En dit tot op het einde van de match, wat de laatste tijd niet echt ons sterkste punt was.
11.   Er kon zelfs nen ongelooflijke misser af van onze Guy!
12.   Ah ja, en dan niet te vergeten: nen hele bus vol trouwe supporters, kinderen en niet geselecteerde spelers aan beide kanten van ’t veld en in de tribune. Ook mercie aan de spionkop rond ‘LOWIE & SIMONNEKE’. Altijd present, mercie!

Voilà, ook veel plezanter om een verslag te schrijven als we winnen.

Dus volgende week opnieuw pata erop en erover hé!

Greetz

Geen opmerkingen: