13/02/2016 Vk Mireille Wemmel - Choule Auderghem : 1 - 5



Hey gasten,

Aan allen die ik nog gezien heb na de match op café had ik het al gezegd, en aan al degenen die er niet bij waren of die (begrijpelijk) geen zin hadden om daar enen op te drinken zal ik het nog eens herhalen: Zo’n erbarmelijke prestatie heb ik sinds het begin van het seizoen nog niet gezien! 1-5 op ons doos van de voorlaatste in de rangschikking, en dan nog volledig verdient gewonnen ook van die mannen.

Zo goed waren ze niet, die mannen van Choule, maar ze hadden wel een broek vol GOESTING, hetgeen niet over ons kan gezegd worden. Het veld lag slecht maar dat was zo voor beide ploegen. Bij Mireill geen beweging, geen 2 passen na elkaar die toekwamen, geen duels die gewonnen werden, kortom nen echte afgang. En die gasten gingen ons gewoon voorbij met simpele combinaties. Verleden match begonnen die gasten er ook volle gas aan met een 2-0 voorsprong na een kwartier maar toen konden we het tij nog keren. Nu was ‘t na 20 minuten al 3-0, en aan den time 4-0. Boeken toe dus.

Tweede helft iets beter samenspel met een mooi kopgoaltje van Mich, maar ‘t stond dan al 0-5.  

Ik had het vooraf al gezegd dat het geen lang verslag ging zijn. Ik spreek immers graag over het positieve en niet over het negatieve. Ik stop er dus hier al mee…

Volgende week beter. En als ik deze week geen zeer meer voel in mijne knie ga ik toch proberen aan de aftrap te staan. Al is ‘t al maar om wat in de weg te lopen…

Greetz

Geen opmerkingen: