02/11/2013 Vk Mireille - Brussels LTC : 2 - 0 FOÓÓÓRMIDABLE !!



Beste allen,

Bij deze wou ik jullie allen feliciteren met jullie overwinning afgelopen zaterdag. Speciaal voor Carlo : We zijn gewonnen met 2-0!

Vooraleer iets over de wedstrijd te zeggen wou ik toch nen speciale gast in de bloemen zetten. Het is de man die mij niet alleen dit weekend t'één en t'ander in mijn oor fluisterde om een verslag te kunnen schrijven, maar die er elke week (bijna toch) langs de kant van 't veld staat om ons aan te porren,die onwaarschijnlijk kan arbiteren, die echt een deel is van de familie, kortom een echte Mireiller in hart en nieren!! Ik heb het over onze mascotte, onzen DREE NATIONAL (althans in Brussel en omstreken wreed bekend). Dree gaf mij fluisterend enkele zaken door over de wedstrijd. Hij kon niet zo goed meer spreken want hij had zo veel geroepen maar dit is hetgeen ik heb kunnen ontcijferen uit zijn verhaal.

De Mich heeft zijn rol vervult en een goal gescoord. En wat voor een goal, zo hard dat hij los door het net ging. Nog een beetje en je had gedacht dat het er niet in zat. Ook nog een goed dribbelke maar dan te neig in de keeper z'n ogen gekeken en gemist...

Wouttie was naar 't schijnt 'majestueus' (Dree z'n woorden hé, wil zeggen dat Wouttie een dikke match gespeeld heeft). Alles gestopt op de voorstopper naar 't schijnt,  samen met dirigent Maurits.

Het middenveld had Jurgen in zijn binnenzak gestoken ( Nog zo'n prestatie en ik ben naar 't schijnt mijn plek kwijt!). Jurgen maakte ook de 2e goal in de tweede helft, na een schitterende actie van onze Mich.

Dree had het in de 2e helft vooral over één man die heel de ploeg rechthield. Een man die weliswaar zo breed en zo zwaar is als 2 man, maar die nog zo lenig en vinnig is als een puma ( een panter hebben we al in de ploeg). De JO, onze goalkeeper heeft een berematch gespeeld en ik citeer nog even den Dree zijn woorden: Il était FOOOOOOOOOOOOORMIDABLE ! 

Dus allen bedankt voor de geweldige inzet en wat mij betreft zal ik  er komende zaterdag weer zijn. Mijn achterste is bijna weer helemaal ok!


Greetz,

Lyrische Lorre

Geen opmerkingen: